Vrácení a reklamace
Vrácení
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dní od data převzetí zboží.
Vrácené zboží, dobře zabalte, uveďte zboží do původního stavu (vč. visačky, nepoškozené, bez známek nošení apod.) Byla-li snížena hodnota zboží, jsme oprávněni naúčtovat vám poplatky spojené s uvedením zboží do originálního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte Vy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude převzato.
Zboží vraťte na adresu: Fešná s.r.o., Hornická 758, Bystřice nad Pernštejnem 59301
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Reklamace
Vaše reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě od přijetí. Zboží zašlete s kopií dokladu o nákupu a spolu s vyplněným reklamačním formulářem, ve kterém popíšete závadu.
Zboží bude opraveno a zasláno na Vámi uvedenou adresu, v případě oprávněné, neopravitelné závady bude zaslán stejný nový výrobek nebo vrácena kupní cena.
Zboží Vám bude zasláno prostřednictvím dopravce, kterého jste si zvolil/a v původní objednávce.
Zboží vraťte na adresu: Fešná s.r.o., Hornická 758, Bystřice nad Pernštejnem 59301
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|